Грандиозни спектакли повеждат световна кампания "Ние българите"

В танцовото шоу ще видим и вплитане на оригинална българската шевица в стилни мъжки костюми

Ансамбъл "Чинари", група "Етнотик" и фабрика за мъжки офоцоални облекла "RICHMART VINTAGE" стартират световна кампания "Ние българите". Варна и Добрич ще имат възможност да видят уникален спектакъл, който ще постави началото кампанията.  Ансамбълът ще представи фрагменти от най-успешния спектакъл, носител на награда "Икар" 2015 - "Траките" – зрелищни и динамични танци, над 300 уникални костюми, модерна хореография, нови музикални аранжименти на група "Етнотик" и изключителни професионални танцьори.

В спектакъла "Ние българите" участват и "Знатните боляри", които за пръв път в България ще вплетат в танцово шоу актуалната вече световна тенденция в мъжката мода – вплитане на оригинална българската шевица в стилни мъжки костюми.

Пак в този спектакъл зрителите ще могат да се включат или да оценяват танцьори от публиката, които ще бъдат поканени за участие в "Надиграй ме" заедно с водещия от БНТ 1 и БНТ свят хореограф Асен Павлов. Наградният фонд, който ще разпределят участниците в конкурса веднага и пред публиката е хиляда лева.

Финалът на спектакъла "Ние българите" е грандиозен, красив, динамичен и мащабен. Той ще е и началото на световната кампания на творците, които ще включат през 2016 новите си идеи – фолклорен туризъм, българската шевица – символ на България и ЮНЕСКО, ритмотерапия, космическа аеродинамика с неравноделните тактове на българския фолклор. 

"Всичко това в "Ние българите" – един спектакъл, който не бива да пропускате и който очаква Вашата подкрепа, Вашето участие с презентации и/или с оригинален начин да станете част от световната кампания", посочват организаторите.