БДЖ поиска очна ставка с варненец, който се оплака от кондукторка

Мисия Варна

01-05-2015, 12:49

Снимка:

Личен архив

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Още по Темата:

БДЖ абсурди от първо лице

Кондукторите докладвали, че в първокласния вагон пътува пътник, който бил много конфликтен и провокативен

БДЖ отговори на жалба на недоволен варненец, пътувал от морската столица до София с влак, с предложение за очна ставка. Случилото се преди почти два месеца във влак на българските железници (вижте цялата история тук: БДЖ абсурди от първо лице) най-после е получило своя официален отговор от ръковдните органи на "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД. За голяма изненада на потърпевшия обаче от националния превозвач поискали той да отиде на очна ставка "с цел справедливо и безпристрастно разрешаване на възникналите въпроси". 

Ето и отговорът на жалбата, изпратен от БДЖ, който бе предоставен на Varnautre.bg от потърпевшия пътник

"БДЖ – Пътнически превози" ЕООД, като национален железопътен превозвач високо цени своите клиенти и уважава техните мнения, препоръки и забележки. В отговор на Вашето писмо, относно неприятно впечатление при пътуване с влак във вагон първа класа на 02.03.2015 година по маршрут Варна – София от "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД бихме искали да Ви предоставим следната информация.

Извършени бяха две проверки в Поделение за пътнически превози Горна Оряховица. Установи се, че влакът е бил патрулиран от представители на полицията в участъците Варна – Шумен и Горна Оряховица – София. Обслужването на влака е било извършено от служители на Превозна служба Варна и Горна Оряховица. При проверката по случая са снети писмените обяснения на всички служители обслужвали влака.

В участъка Червен бряг – София превозната бригада е от служители на Превозна служба Горна Оряховица. В своите писмени обяснения г-н Христо Досев, обслужвал бързия влак №2602 на 02.03.2015 г. до крайна гара София, като началник влак твърди, че след извършване на общата проверка на документите на пътниците след гара Горна Оряховица кондукторите са докладвали, че влака е проверен, редовен, но в първокласния вагон пътува пътник, който бил много конфликтен и провокативен. От гара Левски във влака се е качил г- н М. Симеонов - контролен орган от "Холдинг БДЖ" ЕАД, който след проверката не е констатирал нередности, т.е. не са пътували пътници с нередовни документи.

Относно климатична система, с която са оборудвани вагоните от състава на влак №2602 при работа в режим на отопление, осигурява в купетата на вагона температура от +21 Сº до +23 Сº. При температура от + 23 Сº до +24 Сº работи в режим на вентилация и над +24 Сº е в режим на охлаждане. Предполагаме, че сигналът е подаден, когато отоплителната система на вагона е била в режим на терморегулиране, с което се засилва чувството на дискомфорт. Вагоните, които са включени отговарят на всички изисквания за безопасност и комфорт на пътниците, съгласно международните норми.

В заключение няма данни за търсене на дисциплинарна отговорност от превозните бригади обслужвали влака. Съжаляваме за неудобството, което сте изпитали при пътуванията си, като клиент на БДЖ. С цел справедливо и безпристрастно разрешаване на възникналите въпроси и отстраняване на различията във вижданията на двете страни по подадената от Вас жалба, Ви молим за очна ставка. Очакваме да посочите ден, час и място, удобни за Вас за да бъде организирана срещата.