Варненец създаде двигател за автомобил, работещ с вода

Мисия Варна

15-01-2015, 14:34

Снимка:

Народно дело

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Още по Темата:

Генератор на Браун е най-новият експонат във Военноморския музей

Човекът бил вдъхновен от реакцията, която се получава, след като се капне капка солена вода върху горяща свещ

Варненецът Владимир Димитров е на път да завърши уникално творение в собствения си дом – двигател, който се задвижва от вода. При това за целта е нужно минимално количество течност. За откритието съобщава вестник "Народно дело".

Човекът бил вдъхновен от реакцията, която се получава, след като се капне капка солена вода върху горяща свещ. Започва да експериментира с макет, който прераства в конструкция, като постепенно увеличава натоварването на системата. Мъжът твърди, че методът е 10 пъти по-ефективен от останалите водородни двигатели, които позволяват на автомобили да се движат с вода чрез електролиза. След като прави чертежите, сам сглобява елементите и заснема опитите на видео. За разлика от останалите експериментатори Владимир Димитров произвежда Браун газ чрез екстремно нагряване.

Проектът е представен в интернет, като в специален форум се дават нови и нови предложения за разработката. Явно авторът на изобретението не се страхува нито от отмъщението на световните производители, нито от кражба на идеята, щом я предоставя за обсъждане в мрежата. Самият той споделя, че би бил щастлив, ако повече мнения се обединят и създадат нова революционна формула за по-чиста и здравословна среда за живот. И независимо че методът е представен с научни термини, които не всички разбираме, си заслужава да надникнем в обясненията на варненеца.

Методът му засенчва електролизата
Всичко започва с първия видеоклип, в който се вижда какво става при комбинацията на солена вода и свещ. "Капката вода се превръща в горящ водород за части от секундата. Методът е повече от 10 пъти по-ефективен от обикновена електролиза, а достигането на такова бързо производство е невъзможно с електролизата.
Наличието на имплозия в бутален механизъм доказва, че това е горящ водород, а не плазма, както някои колеги спореха, че е. С годините двигателят претърпя много модификации, но работата по него продължава.

Сместа експлодира за една част от секундата и в оставащите имплодира - създава вакуум. Така буталото прави два работни хода, и то само за сметка на един импулс, за сравнение четиритактовият двигател има само един работен ход на четири такта"."Поздравления! Бих приложил този принцип за направата на отоплителен уред най-малкото, а ако става и за задвижване на автомобили - то защо не!", отвръща му почитател от форума.

Тайната: водата се съпротивлява
"Методът е много лесен за разбиране, затова давам старите схеми, защото са много по-лесни за разбиране. Схемата за бензинов двигател е много по-сложна, а замерванията при експериментите с отопление на вода дават за резултати многократно по-ниска консумация (500W) за същия пламък (д-р Тренчев). Много добре разбирам тяхната разработка, но създаването на плазма е съпроводено от голям разход на енергия - 3000W, колкото консумира устройството им. При моя метод плазмата (волтова дъга) е само катализатор на процеса, затова и пламъкът жълтее", продължава ученият.

"Но да се върнем на самия метод. Знаем, че от малко количество вода можем да произведем много повече Браун газ. Защо ни е тогава да атакуваме с ток толкова много вода, когато получаваме газ колкото за 1 капка преработена вода в минута (примерно). При обикновена електролиза на положителната пластина се отделя кислород, а на отрицателната - оксиводород. Какво би станало, ако намалим контактната площ на отрицателната пластина, консумацията на ток ще се понижи, както и общото производство на Браун газ, но колкото повече намаляваме размера на отрицателната пластина, се концентрира производството на водород, който се отделя от нея. Нека сега си представим, че отрицателната плоча е с големината на игла, водородът ще се отделя само и само на върха на иглата, потопен в електролита, вече знаем къде е водородът, не може да избяга, той се отделя само там. Ами ако сега си представим, че заменим иглата с волтова дъга.

Водородът ще се отделя само в единия край на дъгата и ще се запалва. Волтовата дъга създава хармонични импулси с голяма мощност, които атакуват водата и тя започва да се разлага с изумителна скорост. Важен е крайният резултат, а в случая той е налице... Съпротивлението на водата.

Разбрахме, че водата се съпротивлява на процеса електролиза, но при определени условия тя губи съпротивителните си качества и се разлага с изумителна скорост. Колкото по-малко е количеството на водата, толкова по-голямо е нейното серийно съпротивление в схемата, а съпротивлението, което оказва на процеса - по-малко. С една капка може да се направят десетки взривове, като част от водата се разпръсква или изпарява, проблеми, които са решени при преработения бензинов двигател. Двигателят харчи изумително малко вода".

Остава да види бял свят
"Ако вече сте разбрали как работи двигателят, вече знаете, че това е нов тип двигател с вътрешно горене, с елементи на CE в него. Подаваме импулс за един работен ход, а получаваме втори ход напълно безплатно от създалия се вакуум (имплозия) е това ако не е свободна енергия. Двигател с два такта, два работни хода, като единият е напълно безплатен, а това си е 50% от работата на двигателя. Оборотите, които достига (ако са спазени някои изисквания), са много високи.

Да, но както знаем от форума, лесно е на теория, трудно е на практика. Има много, много конструктивни проблеми, които съм решил през годините, също така притежавам много материали, които доказват, че имам работещ макет на двигател, захранван с вода", радва се създателят. Дискусията приключва с пожелания на читатели идеята да види бял свят