Нова година - на тъмно и топло или на светло и студено

Туризъм

09-01-2015, 12:08

Снимка:

© Pixabay

Автор:

Varnautre.bg

Всичко от Автора

Още по Темата:

Румънци окупираха хотелите край Варна

Голяма част от вилите не били предварително затоплени и парното се пускало едва, когато туристите вече са се настанили

След огромния ръст на резервациите на вили за Нова година, не закъсняха и негативните отзиви на туристите, посетили ваканционните имоти. Данните са на сайта за вили и къщи за гости - BgVakancia.com, който активно събира отзиви за обектите за настаняване в България.

Туристите са недоволни най-вече от липсата на отопление в къщите или по-скоро от недостатъчната му ефективност. Оказва се, че голяма част от вилите не са били подготвени за очакваните си гости. Не били предварително затоплени и парното се пускало едва, когато туристите вече са се настанили. Това създавало огромен дискомфорт, който хората се опитвали да компенсират с лично донесени печки и радиатори. Но и това нямало голям успех, тъй като в някои от по-старите къщи инсталациите били слаби и електрическата мрежа се сривала при включването на няколко уреда едновременно. Така туристите били изправени пред дилемата – да стоят на тъмно и топло или пък на светло и на студено.

Друг проблем, който често присъства в отрицателните коментари е чистотата. Изглежда хигиената също не е била приоритет на домакините на някои вили и не са се погрижили всичко да е изрядно. Това е направило лошо впечатление най-вече на семействата с деца. По-големите компании (над 15 човека) пък се оплакват от липсата на храна, при положение, че са очаквали тя да им бъде осигурена, както и от трудно достъпен път към къщата и малко или никакви работещи магазини в околността по време на почивните дни.

Коментарите, които оставят хората са разнообразни, като разбира се има такива, които описват отлични впечатления. В тях не се обръща внимание на отоплението и чистотата, които са били по подразбиране идеални, а на отношението на домакините. Това, оказва се, е важен фактор за клиентите и може да компенсира дори дребни недостатъци на самата вила. Ако хазяите са били любезни, деликатни и дори са успели да завържат приятелски отношения с туристите, това е една от гаранциите, че хората ще останат доволни, ще се върнат отново или поне ще препоръчат вилата на свои приятели.