Българин разкрива тайни в наръчник "Как да наложим български продукт в Германия"

Новините

27-07-2014, 06:58

Снимка:

"Труд"

Автор:

VarnaUtre

Всичко от Автора

Червеното мелнишко вино се предлага в италиански ресторант в бирената столица Мюнхен.

Българин събра своя личен опит в наръчник озаглавен "Как да наложим български продукт в Германия", в който разкрива тайните да пробиеш и наложиш нашенска марка в един огромен и капризен пазар.
Това е благоевградчанинът Димитър Станишев /името му няма нищо общо с известната политическа фамилия/, който е завършил в Германия. Учил хуманитарни науки и маркетинг докато открие какво му харесва да прави. През 2001 година е приет и завършва всички магистърски степени по Бизнес администрация от Private University of Applied Sciences Gottingen по филология, политология и право, като втората му специалност е от Мюнхенския университет LMU MUNICH. После специализира в Хамбург и Франкфурт като PR консултант. Отличаван е за участието си в разработването на новата комуникационна стратегия на Siemens, която е отличена в Баварската академия за реклама и маркетинг. От 2010 г. до април 2014 г. Митко Станишев работи в престижна PR агенция в Мюнхен, където консултира акционерни дружества.
Авторът направи представянето на практическия наръчник в родния си Благоевград пред отбрана публика. Той бе поканил освен родителите си и учителите, на които благодари за своето израстване. Тук бе и един от главните герои на книгата му - производителят на Мелнишко вино Никола Зикатанов, който му се доверил и му предоставил пълна свобода ,за да направи рекламната му кампания на немския пазар. Трудностите били огромни, но сега е факт, че червеното мелнишко вино се предлага в италиански ресторант в бирената столица Мюнхен.
Именно трудностите и целия извървян път до реализацията на този продукт описва Станишев в книга. Как български продукт да стане продаваем на чуждия пазар, как да се търсят потенциалните клиенти, какви трудности очакват българските предприемачи - на тези и още въпроси отговори дава младият специалист в своя наръчник. В книгата се съдържа и формулата на успеха, която е открил Станишев и която щедро споделя с читателя.
Изданието съдържа реални примери от кореспонденцията и преговорите на Димитър Станишев с германски партньори, довели до успешното налагане на прочутото мелнишко вино на немския пазар.