Топ експерти на конференция на IPRA в София

Животът

31-10-2013, 09:00

Автор:

Varnautre

Всичко от Автора

Още по Темата:

Силата на интелигентните комуникации

Независимо дали комуникираме една идея вътре в компания, на местно, регионално или мултинационално ниво, трябва да се съобразим с новите комуникационни канали и методи, които вече са неизменна част от ежедневието на потребители и служители. Но дали го правим успешно и как да се справим с междукултурните различия, и то в ежедневно променяща се среда? Отговори на тези въпроси ще дадат международни експерти от сферата на комуникациите по време на предстоящата регионална конференция на IPRA (Международната асоциация за връзки с обществеността), която ще се проведе на 6-ти ноември 2013г. в  София.

Събитието ще събере лидери от сектора на комуникациите, представители на медиите и специалисти по PR, маркетинг и стратегически комуникации от България и Централна и Източна Европа. Участие ще вземат и водещи мениджъри от компании и организации като Алистър Кембъл, Директор стратегически комуникации на кабинета на британския премиер в годините 1997 – 2007 Тони Блеър и Кристоф  Жинисти, президент на IPRA за 2013 г.

Скот Нюман, Директор маркетинг и комуникации на IBM за Централна и Източна Европа ще разгледа възможностите, които разкриват пред специалистите по маркетинг и PR новите медии и пазарни условия и ще покаже как използването на модерните стратегии за "социален бизнес"  има потенциал да подобри не само комуникациите, но дори и печалбите на компаниите.

Екатерина Сафарика, Асоцииран директор комуникации на P&G за Балканите, Турция, Израел, Кавказ и Централно азиатски републики, ще говори за влиянието на местните фактори при осъществяването на международни компании и начините за постигане на устойчивост на посланията въпреки локалните различия. Своята гледна точка по темата ще допълни и Бронуен Андрюс, Директор Бизнес развитие за Европа, Близък Изток и Африка в международната агенция MSLGROUP. В своята презентацията тя ще сподели ценни съвети как компаниите да изградят и защитят своята репутация на международно ниво.

Други участници в конференцията ще са Себастиан Хейновски, изпълнителен директор на MSLGROUP Полша, Мартин Милиев, специалист в компанията за анализи на социалните медии и онлайн средата Perceptica и Алексей Гвинтовкин, Председател на един от клоновете на Руската асоциация по връзки с обществеността. Събитието ще бъде закрито с дискусия на Българската асоциация на PR агенциите (BAPRA) с участието на водещите български PR експерти.